Ont i baken...

Igår åkte jag och Erik till vackra Hebden Bridge, 30 minuter från Leeds med tåg, för att åka på cykelutflykt. Dagen bjöd på grymt branta uppförsbackar, gulliga lamm som lekte herren på täppan (!), riktigt hård blåst på toppen och steniga, läskiga nedförsbackar. Idag har jag ont i baken, men konstigt nog har jag ingen träningsvärk. Vi hade jättekul och jag skulle definitvt tänka mig att göra om det igen!




 

Vi hann också traska lite i Hebden Bridge. En jättesöt liten stad i stil med York. Vi hade otrolig tur med vädret. Hela veckan har det varit grått, kallt och fuktigt. Att säga att det var varmt igår kanske är att ta i, men solen sken och temperaturen var precis lagom för cykling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0