Hakuna matata

 

Jaha, nu har jag bara en tenta som skiljer mig ifrån mitt sommarlov. Och vilket sommarväder vi har. Eller not. Idag är det 9 grader kallt och nästintill frostnätter väntar den här veckan.

 

Tentan gick bra. Inte jättebra, men inte heller jättedåligt. Jag som desperat gärna ville ha en etta på den här för att matcha betyget jag fick på uppsatsen, men det är bara glömma. Har 0,0 lust att skriva en till tenta imorgon. Dagens motto är hakuna matata, i.e. jag pluggar lite senare idag. Morgondagens tenta är tack och lov på eftermiddagen så då hinner jag plugga lite på förmiddagen...

 

Jag körde shoppingrundan idag, den som jag hade tänkt ta imorgon. Jag hittade dock inget av det jag hade sett på Internet - besvikelse. Inte heller lyckades jag lämna tillbaka ett par byxor jag köpte på Primark för några dagar sen. Den affären är konstant smockad och jag orkade inte köa i en halvtimme. Dagens inköp blev khakigröna chinos (!) och ett par snörskor, båda från New Look. Helt otroligt nog hittade jag inget på River Island, Topshop eller Miss Selfridge. Inte är jag ledsen för det, gött att bli av med shoppingsuget till den nätta summan av £36.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0