Mitt hjärta är på väg till Sverige



Usch och fy vad jobbigt det var att skiljas från Erik idag! De senaste tio dagarna har verkligen varit underbara på alla sätt och vis. Även om det har varit ganska dåligt väder och vi inte har gjort så mycket så har det bara varit så mysigt att gå på stan, fika, äta mat på restaurang och titta på Generation Kill på kvällarna. Det har varit som semester!

Nu är det dock tillbaka till den tråkiga vardagen. Träna i ottan, äta nyttigare och framförallt plugga. Nästa vecka har jag två tentor sen är jag fri. En vecka i England utan att behöva plugga - skönt!

Idag fick jag besked från jobbet. Jag ska jobba fyra veckor i sommar. Det är inte så mycket, men jag ska istället passa på att njuta av mitt sista "sommarlov" innan jag kliver in i vuxenvärlden på riktigt till julen när jag beräknar vara klar med min utbildning.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch jag vet hur det känns :(

2010-05-19 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0