Skräck

Något som gör mig riktigt nervös är när min dator inte starar. Dagen innan jag åkte till Leeds i september fick den virus och jag fick låta omformatera den. P.g.a. den korta tiden dataaffären hade på sig att fixa den så kunde de inte spara allt på hårddisken. Drygt 1000 spänn fick jag betala.

Det dröjde inte länge förrän jag fick problem med den igen. I oktober gick den inte att starta. Lämnade in den på en dataaffär här i Leeds och det tog tre veckor och £50 att fixa. Tre veckor! Helt avskärmad från omvärlden var jag och det underlättade inte plugget.

Så nu imorse gick skiten inte att starta. Någon form av setup drog igång och stod och tuggade. Två gånger startades datorn om. Under den tiden satt jag iskallt och tänkte ut var jag skulle ta den någonstans för att få den fixad, var tacksam att jag laddade upp hundratals bilder på Extrafilm.se igår. Efter ca 20 min startade den tack och lov. Dumma dator som skräms!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Köp Mac när du får råd. Det är värt det!

2010-05-23 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0