Sommardrömmar



Jag är trögheten själv. Trots att jag har två tentor i början av nästa vecka som jag knappt pluggat till kickar inte stressen i som gör att jag kan sitta koncentrerat och plugga. Istället pysslar jag med allt möjligt annat istället.

Ord kan inte beskriva hur trist jag tycker att det är att Erik åker nästa vecka. Plugg muntrar knappast upp. Istället sitter jag och planerar sommaren lite löst. Jag är ledig hela juni så då ska jag passa på att träna - ut och gå, cykla till Sigtuna och hälsa på Ekersens och även cykla till Victorias stall och kanske få rida lite. Dessutom ska jag göra research inför min examensuppsats. På så vis kommer nog juni gå fort sen är det juli och då får vi tillträde till vår lägenhet! Då börjar det roliga :) Världens snällaste Erik har lovat att vi kan ha vita möbler om han får bestämma vad som ska vara på väggarna - deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0