Varm natt


Visby förra sommaren.

Planen var att gå upp åtta idag (sovmorgon) och gå på en morgonpromenad. Var dock så trött så jag kom inte ur sängen förrän halvnio. Alldeles varm och tung i huvudet, så får se om det blir någon promenad ö.h.t. idag. Det ska bli lika varmt som igår, 24 grader. Jag chansar att det nästan var tropisk natt inatt. Att sova med öppet fönster gör nog nästan rummet varmare än om jag hade haft fönstret stängt.

Det är verkligen kul att det är varmt, men det skulle behövas en större vattenpöl för att få lite svalka. De 15 min jag var ute igår resulterade i en lätt röd färg på armar och bröst. Jag är inte bränd, men jag har blivit varnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0