Vilar mig i form...


Den grå kjolen och jackan kommer från New Look och resten från River Island.

Jag har tenta imorgon och på onsdag. Istället för att plugga febrilt kör jag istället med devisen vila sig i form. Lär ju knappast vara något framgångsrecept men jag är sick and tired of studying! På onsdag - när jag får sommarlov! - ska jag gå på en shoppingrunda med siktet inställt på New Look och River Island. Jag är verkligen sugen på den jackan, även om det kanske inte är det bästa man kan köpa när sommaren står i farstun. Then again, svenk sommar kan ju vara något nyckfull...

Har pratat med min lillasyster idag (thank God för Internet, dagens teknik är fantastisk) och vi har kommit överens om att dels träna ihop i juni och dels övningsköra! Riktigt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0